facebook bun

Publicat la .

Transparența decizională nu poate fi limitată la metodele clasice de comunicare cu cetățenii. În ultima perioadă, tot mai mulți locuitori din sectorul 3 s-au adresat primarului Robert Negoiță prin intermediul reţelei de socializare Facebook și mulți dintre aceștia au găsit o soluție în dialogul cu edilul.

Împreună cu echipa sa, primarul Robert Negoiță a încercat să rezolve punctual o serie de probleme ridicate de cetățeni pe contul său de Facebook. Un bărbat a reclamat faptul că strada pe care locuiește nu are canalizare și nici asfalt. Deși acele lucrări trebuie executate de Primăria Capitalei, edilul sectorului 3 a decis rapid că trebuie să ofere un ajutor în măsura în care îi permite legea, așa că a delegat o echipă care să acopere pământul cu un strat provizoriu de piatră pentru a facilita accesul pe acea stradă și în condiții de iarnă.

“Comunicarea eficientă, prima etapă a rezolvării problemei”

Un alt cetățean îi aducea la cunoştinţă primarului Robert Negoiţă că trotuarul de pe Aleea Barajul Sadului, de la Piaţa Miniș, a fost pavat, iar după câteva zile muncitorii au scos pavelele, stricând astfel lucrarea. Edilul a răspuns prompt: „Vreau ca toți locuitorii să știe că acea porțiune de trotuar a fost pavată dintr-o greșeală a firmei, care nu a fost atentă la planurile de construcție. Zona a fost refăcută și va arăta foarte bine în următorii mulți ani. Primăria Sectorului 3 nu a decontat acea lucrare făcută din greșeală, iar societatea care a pavat la Piața Miniș va suporta din banii proprii costurile neînțelegerii”. Edilul și echipa sa vor menține și amplifica acest mod de comunicare cu locuitorii sectorului. “Comunicarea eficientă e prima etapă a rezolvării problemei. Pe Facebook nu există intermediari și îmi place să știu că interacționez direct cu cetățenii și cu problemele lor”, a declarat primarul Robert Negoiță.

Răspuns pentru 50.000 de petiții într-un an

Primăria Sectorului 3 răspunde lunar, în medie, la aproximativ 4.300 de petiții depuse de cetățeni ori agenți comerciali la sediul instituției sau on-line. În decursul acestui an, primăria a răspuns la nu mai puțin de 50.000 de cereri din partea populației. Acestora li se adaugă cele aproximativ 10 persoane care vin la audiențe în fiecare miercuri, de la ora 9.30, adică nu mai puțin de 500 de persoane în decursul anului 2014.

Comentarii

comentarii

5 raspunsuri la “Primarul Robert Negoiță răspunde cetățenilor și pe Facebook”

  1. Silviu

    La piata Ramnicu Sarat se parcheaza in capatul liniei de tramvai neutilizate spre Liviu Rebreanu – Titan ilegal si periculos…Se obtureaza inutil banda 2 inainte de cei care ar putea vira stanga si sunt pusi in pericol pietonii care raman stationati pe trecerea de pietoni. Se aglomereaza inutil intersectia cu Camil Ressu de catre cei fortati sa o parcurga pentru a vira stanga. devin inutile toate masurile relativ bune pentru descongestionarea traficului in aceasta intersectie.

    Raspunde
    • admin

      Domnule Silviu, din pacate, tot ceea ce tine de marile bulevarde, mai exact orice strada pe care circula RATB-ul este in responsabilitatea Primariei Generale. Inteleg ce spuneti, insa nu avem cum sa intervenim.

      Raspunde
  2. Paul Popescu

    Buna ziua,

    In zona Centrul Vechi de mai bine de 4 ani desi zona este una pietonala si la o distanta mai mica de 200 de metri exista o parcare subterana sunt foarte multe masini parcate zona devenind o parcare nicidecum una pietonala.
    Si asta e doar o mica parte din situatia dezastroasa in care se afla spatiile publice din Bucuresti.

    Multumesc

    Raspunde
  3. Margareta David

    Buna seara! Domnule Primar,la început de an,va urez multi ani,noroc si sanatate dvs.,familiei si echipei de la primarie(celor ce va sunt aproape,va susțin si va sprijină in tot ceea ce faceți bun pt locuitorii sect 3) Astazi am ridicat ajutoarele alimentare in doar 10 minute si va multumesc pt buna organizare.Oare de ce televiziunile nu arata si felul civilizat in care se distribuie aceste ajutoare la sect 3?Poate se inspira si celelalte primarii de la dvs. Si nu-si mai bat joc de bieții amărâți care stau la cozi imense in frig.

    Raspunde

Lasa un comentariu

  • (will not be published)